Χονδρική Πώληση

  • το brand ALMA διανύει τη διαδρομή του από το 1971 και πολλοί από τους πελάτες σας γνωρίζουν ήδη το παγωτό μας,  απολαμβάνοντας τις δημιουργίες μας και στο κατάστημα λιανικής πώλησης που διατηρούμε.
  • Η φιλοσοφία μας είναι να δημιουργούμε ένα παγωτό με καθαρή γεύση, πλούσια και κρεμώδη υφή που προσφέρει σε όποιον το γευτεί μια ξεχωριστή εμπειρία την οποία θα αναζητά ξανά και ξανά Δημιουργούμε παγωτά με πάθος, όραμα, πειραματισμούς και πολύ δουλειά προσπαθώντας να πετύχουμε το τέλειο. Από το 1971 μέχρι σήμερα συνεχίζουμε με τις ίδιες αξίες να φτιάχνουμε παγωτά σε πολλούς συνδυασμούς και είδη, χρησιμοποιώντας πάντα αγνά υλικά, συνδυάζοντας την παράδοση με σύγχρονες μεθόδους παραγωγής ,ώστε να ικανοποιούμε και τους πιο απαιτητικούς μας πελάτες.

Μια μοναδική εμπειρία που απορρέει από τις επιλογές μας

στην επιλογή των πρώτων υλών

  • με την χρήση βουτύρου γάλακτος και κρέμας γάλακτος και όχι υδρογονωμένων ελαίων και λιπών
  • με την χρήση πραγματικής σοκολάτας και όχι απομίμησης
  • με τη χρήση φυσικών φρούτων και όχι χρωμάτων στην παραγωγή παγωτών φρούτου και παγωτών γρανίτας.

    στην μικρή διόγκωση-overrun (αέρας που προστίθεται στο μίγμα παγωτού) που έχουμε επιλέξει να δίνουμε στο προϊόν μας, δίνοντας πλούσια και κρεμώδη             γεύση σε κάθε κουταλιά. Μεγαλύτερη απόλαυση με μικρότερη απαιτούμενη ποσότητα. Άλλωστε αυτό ήταν και το παγωτό που είχαμε μάθει να τρώμε από παιδιά.

στις «καθαρές» γεύσεις που έχουν τα παγωτά μας, αφού επιλέγουμε η γεύση και η ένταση του παγωτού να χαρακτηρίζει όλη τη δομή του και να μην οφείλεται στα διάφορα toppings και variegato, που έχει επικρατήσει να χρησιμοποιούνται πάνω σε μια ουδέτερη βάση και να είναι αυτά που δίνουν όλη την γεύση και πολλές φορές και την ονομασία του παγωτού.

στις σταθερές σχέσεις με τους προμηθευτές μας, με κριτήριο πάντα την αξιοπιστία και την εμπιστοσύνη για την προμήθεια πρώτων υλών και υλικών συσκευασίας που θα προσδίδουν αξία, ποιότητα και ασφάλεια στο προιόν μας.

στον σημαντικό ρόλο που παίζει η γνώμη και η ικανοποίηση του πελάτη μας. Ο πελάτης είναι συνεργάτης μας, πιστεύουμε ότι το feedback είναι απαραίτητο για μια  ομαλή και επωφελή συνεργασία Είναι αυτός που μας στηρίζει τόσα χρόνια και νιώθουμε ευθύνη αλλά ταυτόχρονα χαρά όταν μπορούμε να ικανοποιήσουμε τις προσδοκίες του. Σεβόμαστε και τιμάμε τον πελάτη μας ακούγοντας με προσοχή τις ιδέες του, αφού μοιραζόμαστε το ίδιο πάθος.

στη μειωμένη «απώλεια όγκου» κατά το σερβίρισμα. Στα περισσότερα παγωτά το overrun είναι στο 100%, δηλαδή στη συσκευασία παγωτού το 50% είναι αέρας και το 50% είναι το μίγμα του παγωτού. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα καθώς σερβίρουμε από το δοχείο του παγωτού να συμπιέζουμε το παγωτό και να αφαιρούμε  τον αέρα που περιέχει και ξαφνικά να έχουμε «απώλεια όγκου», να εξαφανίζεται δηλαδή το παγωτό και να αναρωτιώμαστε που πήγε. Όμως το παγωτό ΑLMA έχει overrun 30%, δηλαδή πολύ λιγότερο αέρα και συνεπώς πολύ μικρότερη «απώλεια όγκου», με αποτέλεσμα να μην «χάνονται» μπάλες παγωτού!

Έτσι εξασφαλίζουμε ένα μοναδικής ποιότητας premium προϊόν, με στόχο την ικανοποίηση του πελάτη μας, όχι μόνο γευστικά, αλλά συνολικά.

  • Υπάρχει  δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας του πελάτη με κάθε τομέα της επιχείρησης. τεχνικό τμήμα – τμήμα παραγωγής- διασφάλιση ποιότητας ώστε να καλύπτονται όλες οι πιθανές ανάγκες του πελάτη –συνεργάτη.
  • Οι παραγγελίες εκτελούνται βάση δρομολογίων με ενημέρωση παραγγελίας μέχρι και της 9 το πρωί της ημέρας εκτέλεσης του δρομολογίου, αλλά και μεμονωμένα με συγκεκριμένες προδιαγραφές
  • Υπηρεσία τηλεφωνικής παραγγελίας. Ακόμη και αν ξεχάσατε να παραγγείλετε επικοινωνούμε εμείς μαζί σας πριν την εκτέλεση καθορισμένων δρομολογίων και σας ενημερώνουμε – λαμβάνουμε την παραγγελία σας.
  • Το προσωπικό μας είναι άρτια εκπαιδευμένο ώστε να παρέχει κάθε βοήθεια για την εξυπηρέτηση του πελάτη και την καλύτερη διαχείριση του προιόντος
  • υπάρχει μια μεγάλη ποικιλία προτεινόμενων  γεύσεων και προιόντων παγωτού , ικανή να εξυπηρετήσει  ευρεία γκάμα πελατών
  • Υπάρχει η δυνατότητα παραγωγής customized γεύσεων με βάση τις ανάγκες και επιθυμίες του πελάτη.
  • Στηρίζουμε τα συνεργαζόμενα σημεία πώλησης, είτε κοινοποιώντας τα στην ιστοσελίδα και το facebook της εταιρίας μας, είτε κατευθύνοντας πελάτες λιανικής που διαμένουν σε γειτονικές περιοχές.